Garantie

Welke garantie geeft Ergonomique op haar producten?  

Vanuit de vaste overtuiging over de kwaliteit die we kunnen bieden, geven we met ingang van 1 januari 2015 maar liefst 5 jaar garantie op al onze ergonomische producten! De datum van de pakbon is daarbij bindend. Bewaar deze daarom goed! Lees ook ons nieuwsbericht over ergonomisch werken.

Wat is mijn garantiebewijs?

De pakbon is het garantiebewijs. Bewaar deze daarom goed! 

Wat moet ik doen als ik een beroep wil doen op de garantie van een artikel?

Indien u niet tevreden bent over een product en/of er sprake is van een productiefout, aarzel dan niet om een beroep te doen op de garantie van het product. Om de garantieprocedure op te kunnen starten hebben wij een schriftelijke reactie nodig. Alleen op die manier kan het juist geregistreerd worden en in behandeling worden genomen. Stuur uw klacht naar garantie@ergonomique.nl en vermeld daarin uw relatiecode, het pakbonnummer en een omschrijving van de productiefout. Wij nemen uw e-mail binnen vijf werkdagen in behandeling en berichten u zo spoedig mogelijk over de verdere procedure.